uppdatering

Sitter i soffan och väntar på farmor som ska komma och ta felicia,så att jag kan åka och jobba.För idag öppnar vi (jippi) ska bli riktigt skoj.Först vip fest för familj o vänner kl 3,sen vid fem öppnar vi för alla,så välkommna till oss på city gross.
I söndags kom sandra fredd och lilla nellie på besök för att gratta flisan,mycket trevligt. Felicia fick en vit liten stol som sandra hade målat en liten fe på och skrivit flisan,den va jätte fin.
Sen på eftermiddagen åkte jag hem till min nya vän Amii för att ta 1 glass vin innan kickoffen,men de vart 2  :).
Vi åkte sen till city gross där minglet ägde rum. Skummpa,snittar snacks och lekar väntade oss.Sen hade vi hört att en buss skulle hämta oss,men nänä när vi kom ut på parkeringen så väntade där 2 vita limosiner. Dom körde oss til teknikparken där vi fick Italiensk buffe,åå så gott de va.sen bjöds de på musik av en trubadur,han va me hela kvällen.
En ståupp komiker kom även och bjöd oss på en massa skratt.
Kvällen va riktigt lyckad.

Kommentarer
Postat av: weronica

Fan vad kul att det går bra på jobbet! Men den där Sofia på kortet, jag känner igen henne. Har hon kanske spelat vooleyboll? Eller typ vart med i idol. haha. pöss

2009-05-21 @ 16:09:53
Postat av: tobbe!

Men ditt lilla runk!! vafan heter den wänersten för? du heter ju eriksson! allt bra annars då? funderade va det för idiot som skrev att jag va sött men nu förstår jag ju!! hahaha! Hare bra puss! hälsa tjejerna å oliver!

2009-06-04 @ 17:37:37
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0