Min stora tjej/veckan som varit

Hallåj!ja då har man firat sin stora tjej som fyllt 1år idag,helt galet va snabbt det går!
Det vart en trevlig dag med massa gäster,som ville fira den lilla raringen.Jag är helt slut efter veckan som varit,så jag hade beställt bullar av farmor,och tårta av annelie (sååå skönt)så vi behövde bara köpa lite småkakor.
Konstigt att fast att jag är så slut så längtar jag ändå lite till jobbet,måste va pga alla mina fantastiska nya vänner jag har fått på jobbet.Det känns såå bra på city gross,är riktigt tacksam över jobbet jag fått.Av 5000 sökande va jag en av dom 49 som fick d :).
Imorrn ska jag på kick off me jobbet,men först ska jag in till stan och ta ett glas vin hos min nya vän Amii.
Måste passa på att skryta om min underbara älskling också som har varit helt fantastisk den här veckan och verkligen tagit hand om mig,och allt här hemma.Han har dammsugit tre dagar,diskat,tvättat (och hängt tvätten!),bakat bröd två gånger och lagat alla mina favorit rätter,lagat min bil,OCH hunnit med att lekt slut på vår dotter :)
Jag är så glad att jag ska tillbringa mitt liv tillsammans me dig älskling.JAG ÄLSKAR DIG !

Olliver har tappat sin andra framtand nu,han har knappt en tand kvar i mun pojken,hur söt som helst.
Har haft en riktigt trevlig vecka med honom, då jag har kört  honom fram och tillbax till skolan. De är så mysigt att få ha lite ensam tid med honom.

Då har man precis fått reda på att det va norge som vann eurovision,helt rätt eller ok iallafall.bra låt och mysig kille.

kramar till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0