Hemmapappa!!!!!!!!

Hej alla trogna läsare!
Idag är första dagen på min pappaledighet, riktigt skönt att vara hemma. Man hörde lite väsen av Olliver & Maria i morse men inte så det störde.. =) tiihii..  Jag och Flisan började vår där vid 9, flisan tog en välling i vardagsrummet meddans jag tog en kaffe å cigg ute. Våra morgonrutiner tog lika lång tid (grymt samtspelta redan här), sen var d lek en stund.
Vid halv 11 fick lillan lite gröt och jag mer kaffe, sen blev d en lång dusch vilket gjorde flisan riktigt trött, hon sov till halv ett. Under tiden passade jag på att tvätta och förbereda middag och sånt.
När hon vaknade åt vi lite lunch som hon broderligt delade med torsten, sen hjälpte hon mig att sätte en deg, ska bli nybakt idag.. 
Sen har det bara varit lek å sånt för flisan å mera fix för mig.
Nu är iaf mddagen preppad, kokköttet är klart, potatisen är skalad och brödet är klart.
Så bara lite såser, koka potatis kvar och dukning... =)
Det bjuds på dillkött och pepparrotskött med nybakt bröd  =) 



Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va är du hemma pappa =) fan vad du e duktig! Blir riktigt imponerad. Pussa flisan och krama mariA och oliver e hemma så får du säga hej för en puss får jag vel inte ge stor killen =/ snålis.

Kram sandra och lilla Nellie som saknar sin bästis

2009-05-13 @ 20:24:49
URL: http://www.metrobloggen.se/sandraeklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0