helgen

Ja nu har jag varit lite dålig igen på att skriva.Men här kommer lite uppdatering.
Ja ska jag börja ifrån torsdagen då.Först så åkte vi in till stan där jag möte upp min underbara sambo,för att han skulle ta felicia och fanny (vi va hundvakt i helgen).Eftersom att jag skulle skriva på lite papper på jobbet :) känns så bra att säga så,tänk att jag fått jobb,Det vart inte mer än 20 timmar i veckan men det får man ju vara nöjd me,och det fanns stor möjlighet till utökad tjänst sa dom :).Sen åkte jag hem för att sitta och vänta på soppi som kom på besök hela helgen,alltid lika skoj när hon kommer.
Valborg firade vi här med middag och mys med vänner.Martin , Jenny och barnen va här och grillade,mycket trevligt.
på fredagen åkte vi in till stan för att titta på sandlåda till lillan som soppi skulle köpa i födelsedags present,men hittade ingen riktigt bra.Men istället hittade vi en as häftig cykel,men den var ju tyvärr slut som alltid när man hittat nåt bra eller fint.Men men jag ska ju ner till stockholm på onsdag så vi kan ju titta där.Ska hjälpa mamma att rensa ut lite saker i morfars hus och ta hand om mor min.
på lördagen va vi ute hela dan,fick massa gjort.Rensade ogräs,planterade rabarber,grävde bort en massa brännässlor,bar in ved i pannrummet,jonas gjorde klar vehögen,jag städade grovingången och garaget.Sen på kvällen åkte vi till pizzan för att käka,vi satt på uteserveringen så härligt.
På söndagen var de dax för soppi att åka hem till den stora staden igen,men innan de så han vi hem till ida och mats på en fika,och jävl.. vilken lägenhet dom hade,riktigt fint och pampigt.
Kvällen vart lugn med tv tittande och gos i soffan.
Så , nu slipper jag ha ångest för att jag inte har skrivit på länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0