hej hopp vänner

Ledig idag...har precis slagit mig ner i soffan efter att ha ha stor städat huset.fixat tvätten,dammat ,plockat,dammsugit,torkat golven,bytt lakan,skurat micron som var assss skitig,råkat sprängt en matlåda där inne.Allt  är skinande rent :)pricken över i:et är ju så klart blommorna man plockar in och sätter på köksbordet när de är klart.Så  nu siter jag här och njuter.

Det har varit riktigt mycke nu den sista tiden,jobb såklart :) fortfarande riktigt kul.Morfens begravning,pappas 50årsfest (riktigt lyckad), Min bästavän tog examen,färdig röntgensjuksköterska.Olliver har varit med den andra halvan av familjen på mallis.Kyrkisavslutning,och imorrn är de skolavslutning för Olliver,och min födelsedag.


Kommentarer
Postat av: sandra

Fy vad jag saknar er nu....sog att jonas ringt men jag er ju fortfarande i krotsien =)

Kommer hem i morgon. Pussa barnen fron tant sandra med 20 kg tyngre pg all glass =) mummms

2009-06-22 @ 14:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0