Hurrraaa

Idag är ingen vanlig dag,nä för idag är det ollivers födelsedag hurra hurra hurra GRATTIS världens underbaraste 8åring.
Kl är 13.17 och jag skulle ha varit inne istan kl 12.00 för att fika med Carina,men vi kom fram till att vi sket i det,eftersom jag fick panik för att det snöade så mycket ute,och jag hatar ju att köra bil speciellt i regn och snö.Så nu sitter jag hemma och försöker peppa mig tills ikväll när jag måste köra till skutskär och gratta världens underbaraste Olliver.Vi ska hem till fia o danne och käka tacos,roligt för olliver att få äta ihop med hela sin familj på sin födelsedag.

Flisan har äntligen somnat,har varit riktigt vidrig i 2 dagar nu men det är nog pga att hon är förkyld och har fåt 4 tänder på så kort tid.hon är så söt när hon ler och gaddarna sticker fram.

Imorgon gäller de ska Scotts gå vidare till globen?
Wonk och ulle är i götet för att heja på dom,hade velat vara där och heja med min wonkis :(
Hoppas att det blir skoj.

På söndag kommer mamma och stannar en vecka ska bli riktigt skoj att ha henne här.Mor och dotter vecka.och till helgen kommer nog även pappa micke och steffi.har inte träffat steffi sen innan jul när vi va på skansen.
Jag ser framemot nästa vecka.

Puss och kram skalad banan


Kommentarer
Postat av: Milla

Heeej raaaring!!



Jag visste inte att Ni hade börjat blogga!! Va kul! Jag va inne å läste Wonkiz blogg och såg att du hade kommenterat :) Jättekul att ni bloggar så man kan följa er!! :)

Ååå va jag saknar dig!!!!! Vore kul å ta en tripp upp till er snart!! Å träffa Flisan !! :) Hon har blivit riktigt stor tjej nu, ser jag.

Nu ska jag följa er. :)

Puss å kram raaring

2009-02-11 @ 10:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0