Bråkiga barn

En av våra änglar vägrar sova.
Flisan är bra dryg nu, hon vägrar sitta still å mysa, just nu står hon och slår på datorn. Hon vet att om hon sätter sig ner somnar hon, å de är sååå farligt..  När man tittar på henne får man ett leende med de där fyra små tänderna, å då kan man ju inte vara arg.. SKIT UNGE helt enkelt.

Veckan har varit skit för min del, kroknade med flunsan i måndags å har nästan enbart legat sen dess. Fick göra några små projekt för att inte dö av tristess, nå har gästsängen ben (lämpligt eftersom svärmor är här och sover där), snöslungan är servad och går som en klocka har även justerat in förgasarna på skotern så nu går den som en klocka ( hoppas bara man blir pigg igen så man orkar leka med den)

Maria har nog haft en bättre vecka, hon e pigg å kry + att hennes mamma som sagt är här och dom har shoppat å varit på kyrkis mm.

Idag kom dom hem ¨från valbo och hade träffat olliver där, han är oxå sjuk så han fick komma hem till oss lite tidigare. =)
Skönt att ha lillen hemma, blev ett jävla tjat om att åka skoter bara..  Måste nog bli en repa i helgen tror jag.

På lördag är det ju allahjärtans dag så jag bjuder på en puss bild, // Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad jag saknar er!!!

Kul att ni skriver lite,då känns det nästan som jag är där,hehe!

Men vaddå har min älsklings bebis fått tänder??

Usch vilken dålig gudmor jag är...Lovar att komma så fort jag kan!!





Hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag!!



Puss o kram från Soppi

2009-02-14 @ 09:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0