Sista dagen innan julen.

Så ja, nu har man ca 4 timmar kvar att jobba innan man är ledig 23dagar. Tjooohoo!!!
Dagen började som vanligt, sega upp och väcka olliver, borsta tänderna och titta på skägget i brevlådan som slutar 30min innan olliver börjar i skolan 5mil bort... Stress. Men konstigt nog hinner vi varje morgon..

Väl på jobbet tänkte jag kolla på mitt lönebesked, visade sig att jag inte kunde logga in och titta. Ringde till löner och kollade, då berättade hon att hon råkat avsluta min tjänst och att jag inte skulle få någon lön innan jul  =(  Panik för mig då jag anser att buffet är fegt att ha.. 
Lyckades tjata åt mig en check iaf så nu sitter lönen på kontot... =) Tjoohoo... Firade dett genom att köpa en låda öl som jag tänkte börja på ikväll.  =)

Efter jobbet ska jag åka å lömna en julklapp till en kompis, sen blir det hem och fira helg. Soppi kommer upp i helgen och middag med grannarna är planerad för kvällen. 

Ska tjata på Maria att hon börjar skriv alite med oxå.. // Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0