helg

hallåj. äntligen får jag hem mina killar efter en lång höst termin,skönt att ha dom hemma  när man vaknar på morgonen.
Ikväll hade vi annelie,stefan och rasmus här på middag,så skönt att kunna sitta i vårt fina kök och kunna äta igen.Det bjöds på tacos.
Efter middaden fikade vi och hade kryptränning med flisan,HON KRÖP :). Ååå vilken stolt mamma hon hade.

Nu sitter jag bara och väntar på morgondagen då jag äntligen ska få träffa mina älskade vänner sofie och wonken.
Lördag eftermiddag beger vi oss till strägnäs för att se på dansbandskampen,när roberta ska uppträda med sitt band  (Scotts).Men innan de ska jag och jonas hinna klippa oss hos Marie,och hugga gran.Kommer bli en fullspäckad dag.Tur att man har världens bästa svärmor som kan ställa upp som barnvakt fast att hon är lite krasslig.
Sitter och tittar på min underbara jonas,Känns så bra när han är hemma:) Nä om man skulle ta och stryka hans skjorta tills imorrn.
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Micksteff

ÄNTLIGEN! Som vi har väntat. Ha det kul i morgon och se till att svänga era lurviga framför kameran.



Stora pussar till hela familjen



Kram Micke och Steffi

2008-12-19 @ 23:29:16
Postat av: Micksteff

PS. Mer bilder tack=)

2008-12-19 @ 23:30:45
Postat av: wonk

Snart så ses vi! Ska bli sååå kul! Jag sitter här alldeles klar och bara väntar på att åka! puss

2008-12-20 @ 15:32:55
URL: http://weronicat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0