En blogg om hus och hem

Efter stora påtryckningar i från allmänheten :),så har vi börjat blogga jag och  jonas.
Bloggen har vi skapat för att visa er hur de går med renoveringen, och hur våra barn utvecklas,mycket bilder.

Stod precis och tittade på när min kära raring bytte bajsblöja på felicia.......man kan inte annat än å skratta,när han står där och hullkar.
de roliga är att han alltid måste spotta ut snusen direkt annars spyr han hahaha han är så känslig. men han ger ju mig ett gått skratt iallafall. Han tycker nog också att det är rätt så komiskt att han reagerar så av lite bajs :).
Så jah det va mitt första inlägg,nu ska jag fixa klart me maten,Patrik kommer på besök.Det bjuds på potatisgratäng och kyckling i ungn med vitkålssallad till.puss å kram skalad banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0